English presentation

Again.. Idag presenterade jag hela julen för våran engelska grupp. Gick väl ganska okej tycker jag.. Tappa bort mig en gång, men sånt händer väl.. :P Hoppas att jag får bra betyg på detta i alla fall.. har gått ganska bbra i engelska detta året, så hoppas på VG iår igen, trodde jag inte.. eftersom att hon sa att engelska c var så mkt svårare... Men än så länge så funkar det lysande :)

Fick idag reda på att vårat företag har fårr stipendium!! 1000 kr och det är sååååå roligt! :D Det verkar som vi har lyckats med vår idé ;) Nu kommer vi att kunna vara ursnygga på mässsan, plus en otroligt snygg monter ;D Längtar.

Gjorde också en ändring på min studentmössa idag, Det ska stå: Sara ¤ Aspero 2008 och på baksidan 3HA1. Muucho bra ;) Längtar till det med (A)

snart ska jag äta o sedan ska jag sticka o färga håret <3 jag ska få tillbaka min gamla hårfärg!!! :D:D (L) Trivs mkt bättre som mörkhårig.. :)

har nu också jullov, bara gymträning  på torsdag, men den räknar jag inte med!! UNDEBART ELLER!!

Pusshej

Kommentarer
Postat av: emma

ååh vad kul att färga håreeet! =D

Postat av: Rubenvera

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2009-03-25 @ 08:44:03
URL: http://rubenvera.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback