Redo inför skolan

Yes yes. Idag var jag o Lina i stan och köpte skolmaterial. Det blev ett såndära block med flera ämnen i samma. Det är lite bra tycker jag. Sedan åt vi på paprika såklart, har ju typ inte gjort det på hela sommaren. :)
Sedan köpte vi en glass, och satte oss på Gustav Adolfstorg, då det kom fram en å otroligt jobbig gubbe o börja snacka med oss. Va rädda om er tjejer, jag är vakt här o jag ska bli träna för GAIS o hej å hå.. Han gick mig på nerverna kan man säga. haha.. jesus..

Dom som ser mig nu måste nog tro att jag blir misshandlad hemma eller något. För jag har verkligen SÅÅ stora blå och rivmärken från handbollen. hahah, ser helt sjukt ut faktiskt. jaja, sånt är livet ;)

Ikväll ska jag in till stan med Mikaela o Johanna med =) Blir väl en fika eller liknande..


Kan inte få nog av Like a Boy med Ciara. i början gillade ja den inte alls ^^

Kommentarer
Postat av: emma

EY! När jag skicka den låten till dej så sa du att den var kass! Sara, sara när ska du lära dej att Emma vet bäst?

Postat av: Lina

neeej Gustav Vasa torg :D

2007-08-14 @ 21:08:25
URL: http://writteninthestars.blogg.se
Postat av: Purplenotice

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2010-09-17 @ 14:25:15
URL: http://purplenotice.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback