Första gången

Jag bloggar från min laptop! Nej, det trådlösa internet är inte inkopplat än.. Jag har bara tagit internet kabeln! =) Måste ju fixa ny musik å allt.. Har ju nästan ingenting. Så nu blir det hårt arbete i några timmar :P

Men nu tror jag att jag kanske har flyttat hem för denna sommaren.. som förövrigt har runnit iväg så fort så jag nästan börjar gråta..! men det är väl för att det har vart skitväder!! Usch o fy. & snart ska man in till stan för att köpa nya skolgrejer också. Åh nej, blir deppad så fort jag tänker på att skolan snart börjar..

men men, vi tar en dag i taget. Idag är det träning. Och denna veckan är  det ju Göteborggs "kulturkalas".. kanske blir att man åker in en sväng med sina buddies =) Om det är ngt att ha... ?




jaa.. lite bilder från denna sommaren.. Bla från Disneyland i Paris & Lite från sommarstället :)

Kommentarer
Postat av: Ibrahimsara

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback