Valborg

Idag är det Valborg mina damer och herrar! :) För de flesta betyder det nog: Idag ska jag supa skallen av mig.
Jag ska på fin-middag hem till wunderbara Sofia <3 Ska bli för himla trevligt. Först måste jag bara komma på vad jag sa ha på mig. Man ska ju klä upp sig! Kanske blir den vita tunikan från MQ som jag köpte härom dagen. :) Får se.. har ju ALLTID sån beslutsångest när jag ska välja kläder. Någon som vill komma med ett förslag?

Mamma:
Sara, nu ta ni det väl lugnt, det är ju valborg och allt..
Jag: JAA MAMMA! VI SKA PÅ MIDDAG!
Pappa: Sitter och asgarvar i soffan.
Mamma: Vad fan flinar du åt? Nä, nu åker vi!!

För övrigt tycker jag min bild här i bloggen är så jääkla het. Ja, den på Catwoman då ;) Hon är så tuffig & jag gillade verkligen filmen :D

Ha en trevlig valborg! Och ta det lugn med spriten ;)


Kommentarer
Postat av: emma

sara, jag ser ingen bild på catwoman?

Postat av: Sara

Nä ja vet, den har krånglat lite, men den kommer väl.. Jag ser den iaf =D

2007-04-30 @ 15:31:02
URL: http://payinginnaivety.blogg.se
Postat av: Johanna

Hahahaha, den filmen fick pris för sämsta film det året!

2007-05-01 @ 12:12:53
URL: http://johannaandersson.blogg.se
Postat av: Sara

Okej, synd för den. Jag gillar den i alla fall ^^

2007-05-01 @ 15:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback