Jag är bäst

Hej jag är Sara och jag har kopplat in vårat nya modem för internet alldesles själv! Det är därför inte internet har funkat. Så jag ringde pappa (han är ju i Rumänien och det är han som fixar sådana saker) för att han skulle hjälpa mig. Han ringde comhem, de hade tydligen skickat ett nytt modem. "Men koppla in det då Sara" Eh hehe.. JAG? Koppla in ett modem? Med 120 sladdar? Eh nä. Men JAG FIXA DET! :D Haha, känner mig så jääkla stolt nu ^^
Jag blev lite orolig att jag inte skulle kunna skicka in Svenskan, men nu fixar det sig som tur är! xD Ska bara göra färdigt den med.. UH, vi ska skriva en MONOLOG!! Inte kul för 5 öre..

I morgon har vi GYMNASIE SM att se fram emot. Hoppas vi krossar Frölunda gymnasiet :D mohahaha!  Hihi, vi som ska spela SM får ju sovmorgon också ;) vi ska samlas 12,30. De andra har lektion kl 8! AHAHAHAHA!
Wish us good luck!

Kommentarer
Postat av: svampbob

Hej Patrik =D

Postat av: Lina

Good Luck till oss själva sara :D

2007-04-25 @ 15:06:24
URL: http://writteninthestars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback