Härligt!

Fan va gött tjejer! Med vinst i alla 3 matcher idag är  vi i semi final i morgon! Så härligt! Viken skräll & vilken förbättring, med tanke på våran 17:e plats förra året :) Men i morgon får vi våra fruktade revaler, Katrinelund. hehe, jaa.. de är bra. men så jäkla överskattade, och vilja vinner alltid, så i morgon ska vi kämpa tills vi spyr tjejer! <33
Linda kommer och kollar i morgon! :) Vårt trogna fan ;) Och jag förväntar mig verkligen att Emma kommer också...


Fick en sådan OTROLIG HÅRD smäll mot min käke idag på sista matchen. Tur var hade jag mitt tandskydd. Men hela käken har flyttat på sig och jag kan inte bita ihop. Det suger. Och det gör för jävla ont. Men hoppas som fan att det blir bättre annars går jag o dör.

Kommentarer
Postat av: Jonna

jag med;)
J

Postat av: Tin*

GRATTIS

2007-04-26 @ 22:08:32
URL: http://tinslifestyle.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback