Döden - veckan

Ehm jaaoopp, det kan man säga. Ett gigantiskt Historia prov idag. (som jag ber till gud att det gick bra på) Och på fredag är det Cooper test. Ja, för ni som inte vet vad det är, så är det ett konditions test på 3 km. Inte långt, men det är åt helvete jobbigt och tråkigt! Rena helvetet! Fyy.

Jaa, som sagt, idag var det inte en så jätte händelserik dag, förutom provet och att Lina & Emma fnissade sönder sig på Handeln typ.. :P Helt galna. Jeje. Jag frågade Emma också om det var något mellan henne och Freddie igen, hon sa: "Han vill ha mig tillbaka, men jag försöker spela svår" ÅÅH SKRATTA! :D Det var kul.  

Jag är så fruktansvärt shoppingsugen så jag dör! :D I morgon ska jag o tjejerna till stan.
Jag skall leta efter:
- Väska
- Skinn Jacka
- Läppglans (fast det behöver jag ju inte leta efter, jag ska köpa det)
- En ny klänning, från TopShop!

Vi ska oxå köpa kaffe och sätta oss någon stans, jag funderar på att testa en frapino. Undra om den är lika god som frappé? :D 


Kommentarer
Postat av: emma

hihih =D

2007-04-11 @ 18:11:31
Postat av: Lina

shopping :D

Postat av: Mikaelmathilda

I see first time your site guys. I like you :)

2008-12-18 @ 16:54:02
URL: http://mikaelmathilda.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback