Panic! At the Disco.

Panic! At the disco
Ojj, de är så bra. Det är dom jag lever för jusst nu. Åh vad jag älskar musik. Såg just när P!atd. Tog emot sitt pris för årets bästa musik video på vma. Åh. brendon, jag är kär i dig ^^ haha. Vad löjlig jag är. Lina får  kraftiga ryck på mig. Men jag kan ju inte hjälpa det. haha.
Sofia är inne på Panic! as well. hihi :) Jag hjärntvättar folk.
"Lying is the most fun a girl can have without taking her clothes off"  Meine favorit just nu.
43 dagar kvar till konserten <3

Om ni vill veta vad jag har gjort den här otroligt fina dag, så har jag spenderat min tid inne i en handbollshall. Mitt 2:a hem med andra ord. Det är ju nämligen KORTEDALA CUP. Det gick SÅDÄR. vann 1 ,spela lika 1, förlora 2. B-Slutspel. Men whatever..
Aooowh.. Nu sitter Lina och gapar på mig, hon kollar på SAW & vill inte se den alldels själv. Så jag får la gå in till henne ^^

Tänk på en grej, det är mitt första inlägg.
/Paying In Naivety

Is it still me that makes you sweat?
Am I who you think about in bed?
When the lights are dim and your hands are shaking as you're sliding off your dress?
Then think of what you did
And how I hope to God he was worth it.
When the lights are dim and your heart is racing as your fingers touch your skin.
I've got more wit, a better kiss, a hotter touch, a better fuck
Than any boy you'll ever meet, sweetie you had me
Girl I was it, look past the sweat, a better love deserving of
Exchanging body heat in the passenger seat?
No, no, no, you know it will always just be me

Let's get these teen hearts beating. Faster, faster
So testosterone boys and harlequin girls,
Will you dance to this beat, and hold a lover close?
So testosterone boys and harlequin girls,
Will you dance to this beat, and hold a lover close?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Nog har du hjärntvättat mig alltid ^^
Är så avundsjuk på dig som ska på konserten!

Och det där om att du inte kan skriva;
Baby, you're a natural!

Postat av: Andmanchester

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

2008-01-09 @ 18:23:49
URL: http://andmanchester.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback