Nu är det sommar, Nu är det sol..

LOVE <3
Men tjena Arne liksom.
Idag var jag & Lina  stan, eftersom att jag skulle shoppa, och Lina min trogne vän hängde med. haha :D Vi såg allt folk gå runt med rosor & ballonger. Vafan, vi ville ju också ha liksom. Sedan hittade vi den dära folkpartiballongen! Vi tog den & gick och köpte glass & sedan gjorde vi sönder våra fina helium ballonger & jag sjöng; nu är det sommar nu är det sol, nu är det koskit i hagen. Det låter så jävla roligt, jag pissa ju fan nästan ner mig. hahah..  Jag fick aldrig en sosse ros. :'(
Jag köpte:
- Yellowcard - lights & sounds
- Döskalle vantar.  Fina grejjer det vettu.
Jag blev så facking pissed! min buss kom inte! & när den bussen en timme efter kom då hade Lina kommit hem! aaaaaaaaaaaah.
Föresten så fick jag min Motorola V3i. <33

26 dagar kvar.
Panic! At the disco  Vega, Köpenhamn.
/Paying In Naivety.

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

Kommentarer
Postat av: weirdowithnoname

sara. vrf har du bytt bakgrund? å samma som lina oxå.

2006-09-17 @ 11:47:16
Postat av: Boyssmith

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback