My Immortal..

Maaha :D <3

Det är en utav de bästa låtarna jag vet. den är JÄVLIGT bra. Älskar Amy Lee's röst, helt bäst.

Idag var det tester i handbollen. Spänst, snabbhet & uthållighet. Jag förbättrade mig i allt utom uthållighet. Hähä. Ganska nöjd endå. På fredag är det Kooper test. Jag ska nog inte göra det, med tanke på mina benhinnor & att det är SM i helgen, de är helt SEPIGA, de har lagt testerna samma vecka som SM. SEPE.

Detta är Emmas beskrivning hur vi är på mattelektionerna:
Linda: Jag är klar
Sara: Vad är 2+2?
Lina:Jag har kommit längre än dig Sara

Emma: Titta, jag kan stoppa upp pennan i näsan utan att använda händerna..
Vi har så sjukt roligt tjejer. Jag älskar
 er verkligen oändligt mycket & jag vettefan vad jag hade gjort utan er! 

23 dagar kvar. Panic! At The Disco @ Vega, Köpenhamn.


Kommentarer
Postat av: Liiiiiiinda

Mohaha, så bra va loove

2006-09-19 @ 21:30:21
Postat av: Alexgunn

Great site, keep up the great work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback