Cold Corona..

Undra hur det smakar. Om det är som martini? Corona.. Hm nja. Det kanske är gott. Men jag skulle inte tro det. Emma & jag ska nog undersöka och se vad det är ^^ Haha. I morgon ska Emma ge sin ledighetslapp till Jan Banan. Undra vad han kommer säga. Jag kommer i alla fall garva ihjäl mig, eftersom att hon kommer skriva att hon ska till Danmark och köpa öl. "men hallå, han har väl lite humor eller" Det hoppas jag xP

Idag var det gym i skolan, eller aa.. Igentligen var det Bodypump. Men det hade ju inte en jävel sagt till oss. Så vi gymma där som vanligt.. hahaha. Men det var skönt, för vi var lite trötta i morse >.<
Sedan hämtade mamma mig, för vi skulle byta mina skor till en större storlek. Sedanåkte vi hem & jag somna som en stock. Fyfan va trött jag var. Gaah x*

Brendon Boyd Urie. Det är den vackraste pojk som går på denna jord. <3

32 dagar
kvar. Panic! At The Disco + The Sounds @ Vega.  Med Fru Emma. Det kommer bli så sepe kul.
/ Paying In Naivety

Hihi, nu har jag precis pratat med Caroline <3 aah. Sådan söt skånsk dialekt :D hihi x)



Yesterday was hell
But today I'm fine without you
Run away this time without you
And all I ever thought you'd be
That face is tearing holes in me again..



Kommentarer
Postat av: weirdowithnoname

Jag tror det smakar gott =D hehe. Vi ska fan dricka det någon dag och sjunga The ballad of paul k! yeah. ses imon frun!

2006-09-11 @ 16:27:36
Postat av: Erlanduna

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback