Brendon (L) Sara

Brendon (L) Sara

Åh, här är det äkta kärlek. Jag älskar dig med Brendon!

Idag slutade jag 11. haha. Det gjorde inte du. Åkte hem & morsan var hos mormor & morfar & drack kaffe, så jag gick dit jag med. Eller aa.. Jag är här nu ^^

Ikväll ska jag bara slappa. Inte nåra dumma läxor att göra. Ingen träning heller! :D aah så hääärligt! I helgen är det Flick SM. Haha. det ska faktiskt blir lite roligt. Vi ska ju ner & hjälpa 91:orna. :D Det ska faktiskt bli riktigt sköjj.

Jag lägger in en hälsning till Nisse! hahaha.. stöööördas IF. Joina?
Barapapapa.. Det är bara 2 fucking veckor kvar till den bästa dagen i mitt liiv! PAAAAAAANIC!


All I really want is you.. :)


Kommentarer
Postat av: Nisse

Tack för hälsningen! =D

2006-09-28 @ 13:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback