Brendon Boyd Urie <3

Like Those Lips

Historia provet gick åt helvete dåligt.
Igår pratade jag med Caroline (L) Insåg att Fru Emma.. eller stig som hon säger att hon heter är sjuk.. hahaha. Satans rolig i alla fall. Cp klubben, jääh ;D Lina är en riktig mobbare, höll på att slå på min lårkaka idag. :( Snyyyft. Linda är normal. haha :D

Jag blev FUCKING JÄVLA MISSNÖJD MED GYMTESTERNA. Jag dööör.
Tog 40 kg i bänkpress. FUCK. 100 kg i benpress! Så jävla dåååligt.


Paaaanic! At The Disco. 100 000 ggr hetare än dig!
Jag ska säga en sak, det är bara 15 dagar kvar. Kill Me :D
ÄlskaÄlskaÄlska.
NU ska jag sova sova sova.

Ian är den snygggaste. Host* IAN. :D hahah
/Paying In Naivety



Jag är KÄR i dig Brendon. Jag är KÄR i P!atd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback