Will tomorrow be the same?

I take what I want, take what I need. They say it's wrong, but it's right for me.
-Young And Hopeless.
Ryan (L) Brendon


 ♥
 Ä
 L
 S
 K
 A
 ♥






Nu har jag lust att DÖ! Hoppa från ett stup eller något. Jag orkar verkligen inte mer. Jag önskar jag var en kändis. Jag önskar att jag var en rockstjärna liksom. Medlem i Panic! skulle inte sitta fel. Jag kan vara sångare. Slippa plugga naturkunskap som jag har så långt upp som i arslet just nu. JAG HATAR SKOLAN. Varför kunde inte jag fått vara musikalisk, komma ifrån Las Vegas & vara gift med Brendon. Allt skulle vara så gött då. ÅHHHHHHH. HATAR ALLT.. Nej, nästan allt.

Sitter och lyssnar på Good Charlotte nu, FÖR JÄVLA längesedan kan jag säga, kan fortfarande alla texter.. :P Men det är dags att de kommer ut med ngt nytt snart, orkar inte med deras gamla låtar längre. De är inte dåliga, men uttjatade.. :P Liksaså Simple Plan.. <3

Jag har beställt en skiva <3 haha. Bowling for Soup.
/Paying In Naivety.

Kommentarer
Postat av: Nisse

woohooo bowling, de e goa de.
För mig är du en rockstjärna Sara. Min rockstjärna!=)
Hemlös (hjärta) alkis

2006-10-20 @ 21:58:32
Postat av: Marklotte

Your website is extremely interesting


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback