Where is you're posture?

sexyness <3
Oh no no.. Hållning. Det är något jag inte har. o.O

Plugget idag var en kort och förjävla tråkig i alla fall. Kollade på film & hade Engelska. That's it.. ( jag fick en present av Emma oxå, haha)

har pluggat i en evighet nu. Har gjort den förbannade Naturuppgiften. & Caroline ringde o jag var desperat efter hjälp, kul samtal för henne liksom.. haha! Förlåt Caroline! xP 

Jag gillar Camisado mer och mer nu.. haha. Speciellt när jag vet att Ryan har skrivit om sin pappa. Eller aa.. tiden på sjukhuset med sin pappa. Stackarn, tycker synd om lille Ryan. Gud va du är bra!
Jag gillar de där låtarna man inte brukade lyssna på så ofta, de man tyckte var lite sämre. Men dom är riktigt bra. haha. Jag har några favorit "parter" på Panic! albumet, jag hade tänkt att dra som här nu så att ni vet..
"I am Alone in this bed, house, and head And she never fixes this But at least she..."- Nails For Breakfast, Tacks For Snacks
"She didn't choose this role, But she'll play it and make it sincere " - Time to dance
"I've got more wit, a better kiss, a hotter touch, a better fuck, Than any boy you'll ever meet, sweetie you had me, Girl I was it, look past the sweat, a better love deserving of  Exchanging body heat in the passenger seat? No, no, no, you know it will always just be me" - Lying is the most fun a girk can have wothout taking her clothes off. (den låter är så jävla bra)
"We sure are in for a show tonight" - I constantly than god for Esteban
"Talk to the mirror, oh, choke back tears. And keep telling yourself that "I'm a diva!" - There's A Good Reason These Tables Are Numbered Honey. You Just Haven't Thought Of It Yet
"The Mrs. will stay with the cheating attorney" - Build God, Then We'll talk

Brendon sjunger så härligt just på dom här ställerna, man ryser liksom xD hahah. NERD.






Kommentarer
Postat av: Runarelida

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback