When You looked in my eyes.

When Brendon's gonna  look into my eyes. Woha. God. 1 Week to go. (almost).. Jag & Nisse ska ha ett plakat där det står "WE  ♥ BRENDON" Då måste han ju se oss. haha, eller mig. & inse att han har begått sitt livs största misstag. Åååååååååååh x'D  Älska älska älska. P!ATD <3
haha, I love the way Brendon is laughing at himself. haha, gahu













Haha, jag bara ÄLSKAR det sättet Brendon skrattar åt sig själv i solbrillorna på denna bilden, hahah. & Ryan är så jäkla seriös och undrar vilka han ska köpa. HaHa! KOLLA IN VÄSKORNA! HAHA. :'D TOO CUTE.

I helgen ska jag ha kalaws för Sofia, Johanna & Mikaela :D hehe, ett litet försenat födelsedagskalaws ;P Men whatever, bättre sent än aldrig! Öhm, undra vad vi ska äta, Tacos som vanligt antar jag? Eller? haha.. Don't know.

Idag var det e sådan fitt jobbig dag i skolan. Den är lång så man blir så jäkla trött. Gaaah! =/

Kommentarer
Postat av: Georgkornelia

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback