Tyska gruppen goes Berlin.


Måndag:
Japp. Vi samlades klockan 17:30 på nisse terminalen. Bussen mot (Köpenhamn) sedan Berlin skulle gå klockan 18:00. Vi åkte lite senare, blev lite sent där men. Vilket fall som helst så var det kuligt o skönt att komma iväg. Alla satte oss längst bak i bussen, skönast så.. Efter ett bta tag kom vi äntligen till färjan som skulle ta oss från Danmark till Tyskland. Jag & Linda bytte plats. Jag fick sitta ytterst. Kanske inte så jätte bekvämt o bra eftersom att vi skulle åka hela natten & sova på bussen. Men men, i början gick det bra.. Fast sov inte, men endå. Ganska svårt när lille Erik Håkman ligger raklång över mig och Linda med sina ben. Han sov så skönt hela resan, medans jag inte fick en blud, eftersom att jag blev fastklämd av hans ben!!! Auuh.

Tisdag: (Min & Lindas dag på förmiddagen / Johan & Claudias på eftermiddagen) Vi kom fram tillslut. Efter en lång o seg resa på bussen. Vi letade typ i en timme efter hotellet. Jag blev jätte grinig för det. Och på min CP väska som inte gjorde som jag ville. AH. (!) jaja, vi hittade fram tillslut. Vi tjejer fick ett jätte stort o härligt rum xD Killarna fick dock vänta på deras för de var inte färdigstädat. haha. Vi fixade iordning oss och sådant, sedan stack vi ner på stan och åt en asgod frukost! :D Sedan bar det mot Sachsenhausen. Det som jag & Linda hade hand om. Ganska lyckat tyckte jag änna att det blev. Sedan, in till staden för att käka, sedan en bussrundtur för att få se staden.
Allla hade hela tiden snackat om att vi skulle hem & sova tidigt istället för att gå ut å hitta på ngt kul. Men det blev utgång tillslut endå. Hehe.. Vi tjejer gick först själva till en bar. Vi köpte några drinkar, jag & Claudia var ashungriga, å det är ju inte så bra att dricka när man är hungrig. Så det snurrade till riktigt ordentligt i mitt huvud. bara efter en liten drink. haha. jaja, men det gick över.. Vi åkte lite mer in till stan o letade upp killarna som hade hittat den feetaste baren va. Så jävla cool =D haha. Så där satt vi till kl 2 kanske, tills jag o Claudia nästan somnade och åkte hem. Vi somnade med en gång.. Men sedan kanske klockan 3:30 när de andra tjejerna kom hem vaknade jag av allt jävla väsen. De kunde såklart inte hålla käften, blev lite irriterad. Men whatever.. Somnade sedan endå..
Onsdag: (Annelie & Håkmans dag) Wooho. Idag skulle vi till Tropical Island . Ett badhus. HUR JÄVLA STORT SOM HELST. Å det var roligt. Håkman o gänget hade ju hand om filmningen. haha, & alla vet ju att Håkman tycker att han själv är så lik David Hasselhoff. Så ja, de spelade in baywach. HAHA. FYFAN va roligt. Sedan åkte vi in för att kolla in Berlinmuren. Inget som var nytt för mej men.. I alla fall. Sedan åkte vi upp i TV tornet! ASCOOLT. Vi åt & sedan var det uygång igen :P Gick till någon tråkig pub. Irish.. ngt.. Killarna ville dit, men det var tråkigt så efter ett tag åkte vi till den andra grymma baren som vi var på dagen innan.. haha. Denna kväll var helt CP rolig. Kareoke kväll var det.. Och FYFAN va ja skrattade. "Tyschkarna aus Lund" hahaha..& Barbie girl. :O Gosh va kul.  
Sedan skulle jag o Claudia hem. & U-bahn hade slutat att gå! Vi ba: whaaaat? haha, vi fick leta oss fram till en buss som gick en gång i halvtimmen eller ngt, så tillslut kom vi hem vid 3 tiden, de andra kom tätt inpå. Oh, vilken dag. <3
Tordag: (Lina & Jonas dag) Idag skulle vi ner i underjorden. I en bunk där tyskarna försvarade sig under andra världrskriget. Det var skit intressant! Sean var det käk på HARD ROCK café. Satans fräckt. Jag njöt av varenda minut. Förutom att våran servetris var fucket up. I alla fall. Jag köpte ett assnyggt linne från hardrock. Sedan var det shopping kväll. Köpte ju tröjan på hardrock & en annan astuff tröja på Zara. :D Det fanns ascoola affärer. Med sånt som jag gillar :D Linas favorit fras: Emo barn. Hm, okej då :P haha. Ska hon säga lixx xP Efter denna dagen hade jag så jääävlai ont i mina fötter så jag hade lust att dö. Men Det var dags att knalla till stationen vid 8 tiden. Japp. sedan väntade vi på fucking bussen som var försenad. Sov lite på bussen, bytte sedan i köpenhamn, då sov alla hela vägen hem, eftersom att vi hade varsitt säte. hähä. & nu för några timmar sedan så kom vi hem. Härligt. Kom fram 12:00. Dock fredag då. haha.
Det var så jävla roligt detta. Tack alla. För allt! GOD <3

Vanligaste citatet på resan. Håkman: Nä fyfan va bra, ta om det där så filmar vi. ASG!!


Kommentarer
Postat av: Nisse

alkis ^^

2006-10-27 @ 14:36:34
Postat av: Johanna

de verkar som ni hade trevligt ;) pussar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback