Thank You.

Jag ÄLSKAR mina Kortedala tjejor så jävla mycket. Vilket jävla härligt gäng. <3
Mjo.. Det var ju SM. Steg 2 i Skara i helgen. Vi spelade bra som faaaan. Vann de två första, slog favori
terna.. Men sedan när det var dagt för den viktigaste matchen, den vi var tvungen att vinne eller spela lika, så förlorar vi med ett jävla f*tt mål. 1 mål. Hallå. Vi ledde ju hela matchen med, det är ju de som är så jäkla störande.. :* Men i alla fall så har vi så jävla roligt. 
haha, omg. Jag & Lina tog avklippta undershorts o satte på ovanför våra jeans. & så körde vi 10:an med dom på. Herrejävlar va vi såg ut, å jag skratta så jag höll på att döö. haha. Bilder kommer lite senare gott folk ;) Jaja, kul hare vart i alla fall.


I morgon drar det mot Berlin med tyska gruppen! Yeah. Det ska bli nice asså! xD Muaha. 


Hey, I wanna kiss you!
Wah, I wanna
kiss you babe.
Sexyness.


Kommentarer
Postat av: Brageirmelin

Very interesting site, beautiful design, thank.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback