Stay were I can see you!

Oh God. Nu har jag suttit i nån timme och bara kollat in massa överhetasnyggasexiga bilder på min man Look at that body. Oh God, take me to heaven.& P!atd. Nu är jag extra glad liksom. Du måste förstå. x) Idag är det bara 10 lååånga dagar kvar. Men fan asså. Jag kan inte fatta att vi åker nästa torsdag. Nisse, fattar du?
Build God, Then We'll Talk. Efter att ha lyssnat på den låten 1 gång. SÅ ÄR DU FAST! Älskar det sättet Brendon♥ sjunger "The Mrs. will stay with the cheating attorney"



Idag var det bara fotning i skolan, i alla fall för mig. Ingen träning för mig denna veckan. Måste få bort min benhinneinflamation! Vi är ju så många i våran klass. 10 St! Men vi var endast 6 på kortet! Vissa killar kom inte, aaaaah. Fuck Them. Gillar inte nån av dom sådeså! Men vi var som där, hahah. GOD. Sista kortet, "okej, nu säger ni kaninfis" JAG TRODDE JAG SKULLE DÖ AV ASGARV! Jag garva & höll händerna för ansiktet & poff så tog han kort. Hahah, det skulle jag vilja se alltså. Hähähä. Tänk så tar han med den i skolkatalogen? Haha, då dör jag! :P

Pratade med Caroline idag. Hon är lika spänd som jag är inför konserten. Hihi. & föressten, GRATTIS CAROLINE! :)
/Paying In Naivety

Kommentarer
Postat av: Sugar

Wooooooooooooooooooooooohoooooooooooooooooohooooooooooooooooohoooooooooooooooohhhhooooooooooooooooooooooooooooooooohoooooooooooooooooooooooooooooooooohoooooooooooooo tysken /ryssen
/ nisse pisse


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback