Skola..

Jaa.. Nu sitter jag i skolan med Lina, Linda & Emma. & nåra knäppa killar i trean.. Hähä. Snart har vi Historia, Fyfan. Jag hatar den lektionen, vi har alltid bara massa genomgångar.. FUUUUCK. 
hih


"Jag förstår, men jag fattar inte"
- Ett riktigt smart citat sagt av Emma på mattelektionen.
 Idag har vi också haft clementinskal krig, tradition liksom.. Häh.. Jag & Lina smakade på den nya coola chokladen i kiosken, med smarties i.. och vit choklad :D Emma & Linda köpte kexchoklad. KUL. haha, man ska ju prova på nya grejer liksom..

I morgon åker vi, det är helt sjuuukt.. Jag har längtat efter detta så jävla länge och i morgon går vi :D Heeelt galet sjukt roligt det ska bli! Så i morgon vid denna tiden sitter jag & Emmis Pemmis¨på tåget till Köpenhamn! =D Wooohoo.

Nu sitter Lina & Linda o dampar på roliga figurer på datorn, jag dör. haha.
/Paying In Naivety.

Kommentarer
Postat av: Linda

för att jag inte TÅL smartieschokladen!!

2006-10-11 @ 17:29:53
Postat av: Lina

haha bara för du är mobbad å inte kollar på lost så du inte fattar skämten :D

2006-10-12 @ 14:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback