Out of place.. and underdressed

Fucking LOVE this pic :'D
Nu känner jag mig. Ähm, glad, pirrig, nervös, överlyckig, kär.. NAME IT liksom. Det är helt sjukt. Jag sitter här o tänker på att vi åker redan på torsdag! Det har gått så sjukt fort. TORSDAG! Och jag ska se PANIC! Det känns inte som att det är på riktigt, jag har inte fattat det än. >.< Oj vad jag gillar dessa grabbar. Emma detta kommer bli världens grej.

Igår var det kalws här. Mikaela, Johanna & Sofia var här <3


I morgon är det gymnasiemässa, vi ska stå där från kl 3 - 6. Jag, Emma & L L Linda. INTE ROLIGT. aaah. men whatevver.. häh. vad gör man inte för sin skola lixx.. xP


Kommentarer
Postat av: Sofia

Älskepälskling, avundsjuk på dig!!
Du får ringa och skrika ur telefonen, haha.
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback