Oh Oh Oh, your speech is slurred enough.

That you just might swallow your tongue I want to eat ya :*
I'm sure you'd want, want to give up the ghost
With just a little more poise than that..


Idag slutade vi 11. Jag, Lina, L L Linda & Nisse åkte in till stan o åt på paprika & gick o kolla på kläder å sånt.. Jag köpte en fräck tröja & Kerrang xD

NISSE. Det är fan bara en jävla vecka kvar idag! Helt otroligt :D SSÅÅÅÅÅÅ jag längtar!! Det kommer bli så superotroligtmegakul! Glöm inte att göra plakatet Nisse! :D haha. WE (L) BRENDON :'D

Nu har jag ett referat att göra i Svenskan, Natur uppgift som är sepe svåår, Histora hemtenta som är fackat svår, praktiskmarknadsföringprov, tyska glosor & jag haaaaatar skolan. AAAAAAAH!


/ PAYING IN NAIVETY.

Kommentarer
Postat av: Nisse

Tjoohoo om en vecka är vi i kopenhaven!!! eller hur det stavas, haha. puss på daj lars

2006-10-05 @ 16:21:30
Postat av: Linda

haha, snart blir det tyskland Sara.

2006-10-06 @ 16:23:13
Postat av: Mikaela

HAHAHA säg en som gillar skolan sara =P

2006-10-06 @ 21:21:36
Postat av: Korneliusthale

Hope you enjoyed your visit.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback