Arrest this girl

Her hitler hair, making me feel ill.. Jag är kär i den låten.
 Karma Police - Radiohead. 


Idag har jag & Lina bowlat. Hihi. Det var roligt. Det var riktigt längesedan. :) Lina var riktigt bra idag. Men hon hade la bara tur. ^^ haha, nej jag skoja bara. Lina vann den första serien, jag vann de tre sista, men hon vann alltihopa endå, då kan ni förstå hur dålig jag var i den första & hur tur Lina hade. hahaha xD Nemen det var roligt. & helt plötsligt hör jag PANIC! Tror ni inte att jag fick strike då? johoda, haha :D

Var på frölunda idag med, de vann. Yeah! xD

I morgon ska jag till Johanna. ♥
Olivia kommer dit med . Så längesedan jag träffade dig. Varför ska det alltid gå så långt mellan varje gång? :S Blää. Men det ska bli lovely att träffa mina sötingar igen =) 

Och på torsdag ska jag på bio med Linda, Lina & Helena! Emma är tydlingen pank. Vi som hade planerat detta ganska länge, men hade gått på en anna bio.. hm.. Jaja. 
Ska bli kul i vilket fall som helst! <3
 
Brendon Boyd Urie ♥
 Porrig
Men va inte så porrig. xD

Kommentarer
Postat av: Linda

Va kul det ska bli imon, haha. Jag har längtat efter den filmen.

2006-11-01 @ 10:13:03
Postat av: Nisse

hej suris. hade faktiskt planerat den andra filmen längre innan ^^. men men. puss haj

2006-11-01 @ 15:11:25
Postat av: Lina

DET VAR INTE TUR! DU SÖG :D haha puss

2006-11-01 @ 22:34:21
Postat av: Leanderdaniella

Nice site, keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback