Orkaaa.

Idag kände jag för ett bildinlägg liksom.
Mysigt.. :P
Förklaring: Jag råka dra sönder Lindas troslåda. Eller aa.. Den var redan sönder & då fick Emma syn på alla trosor.. Ovh shoff så satt dom i håret. SEXIGT!

gott
Jag och Lina simmade lite i badkaret.

sötnöt
Emma ser rätt nöjd ut, och det ska hon fan vara ^^ haha. <3
haha
Jag kan inte sluta garva åt denna bilden, specciellt inte när jag tänker på tillbaka när jag tog den. Haha notera Lindas asgarv.. :P

glassigt
Det blev för mycket för Emma som sedan åt glass med ansiktet & kletade det på Linda.

Linas älsklingsställe.
Här satt Lina hela natten & pratade med snygg- Patrik i telefon. Haha. PÅ TOALETTEN. HAllååå.

Kommentarer
Postat av: Nisse

snyggare bilder får man leta efter jue ! iih. haha

2006-11-20 @ 21:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback