Home is where the heart is.

vaaarför så fin.
Tänkte skriva lite skit igen.. Idag var det piiinsamt i skolan.. Gud. Orka berätta mer.. Stackars oss i alla fall. Tycker mest synd om Lina. HAHA! Whatever..

Emma, du missuppfattade det där med OKEJ.. haha. Jag: "I det nya numret av OKEJ så står det att McFly ska vara med i nästa" När jag satt på bussen påväg hem fick jag SMS av Emma: "Det nya numret av OKEJ har kommit! xD"  "Eh, typ aa.. Jag har ju det" Stackars lilla Emma som slösade bort lite pengar på en tidning där inte McFly var med.. MEN PANIC! VAR MED xD LYCKA FÖR MIG! ^^  Inte för att jag vill att Panic! igentligen ska vara med i OKEJ.. Orkar inte förklara varför heller. Men i alla fall. Kerrang is the shit. xD

Idag var det också träning med 91:orna.. Ska ju spela SM med dom till helgen.. Får se hur det går.. Hm.. =/ Men vi ska så jävla kul i alla fall. Feeetaste hotellet å allt jue :'D

Förresten.. Så hittade jag denna vackra bild på Brendon Urie today. Tycker den är så fin. Inte bara för att han är fin, utan bilden är fin liksom. herregud o.O

Feeeeeetaste låten just nu: Transylvania - McFly & Teenagers - My Chemical Romance.
Dougie's röst i Transylvania kan man inte undgå. Lovin' it! ;)

Kommentarer
Postat av: Nisse

wooohoo we loove Dougie =D

2006-11-23 @ 16:39:23
Postat av: Johanna

You need to get yourself a man, sara, så att du kommer över låtsas gubben :D förresten, får ja låna din mj-dvd innan du åker? skulle behöva den till en redovisning...puss(L)

Postat av: Caroline

ueh, OKEJ sucks! :P

2006-11-29 @ 10:11:52
Postat av: Jesperaurora

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2009-03-26 @ 09:24:29
URL: http://jesperaurora.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback