Hit Me Hard..

Tralala. Denna helgen har vart lugn liksom. Fast rolig =) Jag, Mikaela och Sofia var hemma hos Johanna och hade Halloween-mys typ x)  Det var nog rekord. Såg på 3 skräckfilmer i rad. The Omen, någon mer som jag inte kommer ihåg vad den heter, & Exorcister (heter den så?) Thihi, som tur var så sov jag inte ensam den natten. Jag, Sofia & Mikaela trängdes i sägen. hehe :D Johanna ville ju så gärna, men det blev lite för trångt.. :P
Innan vi skulle sova, Jag: "Nu är klockan 4 minuter över 2." Mikaela: "Nej den är 5 över" Sofia: "haha, nej, den är 6 över 2" Jag: "Vadå inte få ha sex med två?" Bahahah. Lite roligt var det =D TYCKER JAG. ^^ Men vi hade en trevlig kväll i alla fall :)

Snart spelar My Chemical Romance i Sthlm. Och jag kommer vara deprimerad hela den dagen för att jag inte kommer vara där. :'( Blääuh.  Skivan är sådär fuckat bra :D För er som vill veta. KÖP DEN! xD

Denna veckan har vi blivit plåtade as well.
Kolla bara ur snykka vi är xD


Snykka :D

Kommentarer
Postat av: Nisse

hahah vilken sjuk bild, ni ser bra ut men jag ser ju störd ut !!

2006-11-06 @ 16:54:46
Postat av: Karstenklara

Hi, I just wanted to say that I really like your site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback