For a minute there..

I lost myself´, I lost myself..
MCR <3


Hej lyckodag. Fick mina skivor idag! :D My chemical Romance & The Sounds. Fuckat bra båda två! x) Thihi.

Idag har jag suttit vid datorn o degat typ hela dagen.. Tills jag skulle åka in till stan för att se på Borat med Mikaela och Johanna. Fyfan va den filmen var rolig. Jag höll fan på att dö. hahahah. Fast ibland gick det liiite för långt. Den äckel scenen kunde de skippat faktiskt.. hähä.. blää .x

I morgon hade jag tänkt att jag skulle plugga lite innan jag drar mig till Johanna. xD Får se hur det kommer bli med det.. :P hehe..

Lina har gjort den feeetaste videon. hahahahahah, fyfan vad jag har skrattat alltså! mohahaha! xD

Kommentarer
Postat av: Josh Holloway

Great idea make it site. Thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback