Carry On..

Idag vet jag inte vad jag ska skriva riktigt.. Typ 2 lektioner i skolan, chill. Förutom att det var Tyska dårå..  Sedan var det match, jag slog ut en del av min tand. IGEN om man säger så, inte första gången.. Och det gör ont, blääh x( I morgon ska jag till tanvårdsakuten & lägga något på så att det inte gör ont.

Och i morgon kväll ska det krökas typ. Det ska bli roligt tjejor. Jag tror att jag behöver ha lite roligt nu o bara släppa allt jobbigt som finns runtomkring mig just nu. Och finns det något bättre än att göra det med dom? Nädu. Jag har liksom inte haft tid att ha roligt. Låter lite cp, men det har vart så himla mycket i skolan nu det senaste så jag bara har haft lust att dö stundvis. Men i morgon ska det bli en höjdare. Och snart åker ju jag till Väst Indien as well. Så jävla skönt va! I need it. Det är bara 12 dagar kvar tills jag åker! Wooohaa! xD

Det vi fick höra utav Håkis (Erik) igår när jag och Emma kom till skolan. "ÅH, här kommer snyggingen( Jag, bara för att jag är så klockren på kort) & fläskdoris (Emma, för att jag gjorde den feeetaste bilden på henne) Vilket fint mottagande Håkis. Han är sjuk, men rolig. Han tycker nog att jag är sepe. Men man blir som man umgås. hahaha. Linda & Håkman passar så bra ihop. De är så söta. Happy for you babe.
Men varför ska inte jag få nån snögging nån gång då? KOM TILL MIG BRENDON. Jag tror att jag döööör. han är den snyggaste, hetaste o bästa på hela denna jord. & han ska jag gifta mig med. ^^  Sara Urie. Låter det bra?  haha. Emma Jones? (han heter väl så Emma?)

Mina vänner ^^
Detta är jag och mina väänner, vi har väldigt roligt på våran sär skola.

My new favorite picture of Brendon <3
Här är min man som jag älskar o ska gifta mig med. <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

han har flaxöron på den bilden, seeeexigt, *noot*
nä, I just messing with ya biatch ;) pussar (L)

Postat av: Lina

lilla gumman.. hoppas det går bra med tanden :)

2006-11-18 @ 12:24:54
Postat av: Nisse

yeah, emma nisse fläskdoris jones.. That's mee

2006-11-18 @ 12:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback