2 Days.

Oh, Iberostar
Jaopp. om 2 dagar åker jag till VÄSTINDIEN. ÅÅååååååååååååååååååh så gött! xD Fattttaa. Solade lite idag, så att ja kanske får det lite lättare att få mer färg sedan när ja kommer dit ner.. =) Jag ska fan sola vaaarje dag! Mohaha. Det ska bli så jävla roligt att åka 1:a klass på planet. haha :D Gött som fan. & sedan värsta fina hotellet =) Thihi. Det ska bli så jäkla skönt att komma ifrån kalla o tråkiga Sverige..

Idag var det bara gym & CP matte.. Emma flippade ur totalt.. Garvade fan hela jävla tiden.. Och sedan så tog hon Lindas grejer o bara börja slicka på dom.. Gauh.. Nisse? jaja, det är väl sån hon är.. xP Dom kommer inte klara sig utan mig i skolan, det kommer att bli kaos. xD haha. Men denna gången SKA ni få era kort i alla fall.. Sist kom dom inte fram, men Lina tror inte ens att jag skickade några.. Bajs på henne.

 

Kommentarer
Postat av: Nisse

*slick* hhihih.

2006-11-27 @ 16:35:39
Postat av: Nisse

vi börjar med utlösningen

2006-11-27 @ 16:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback