Andra..

"Jag älskar dig så mycket, du är en av dom bästa kompisar man kan ha"
Visst så var det i alla fall ett litet fylle sms som jag fick häromdagen.. men ändå. Det fick mig att tänka på att jag har dom mest underbaraste vänner man kan ha. Jag vet verkligen inte vad jag skulle göra utan er, kan inte leva utan er.
Skolgänget; Emma, Lina & Linda. Tänk om inte vi hade kommit i samma klass, jag tror verkligen att jag skulle ha så jääävla tråkigt då. Mobbad är väl ett ord som kommer upp i huvudet.. Jag har verkligen skaffat mig vänner för livet. Så roligt vi har, tror jag inte att några andra har. <3  Kärlek.♥
Old gang; Johanna, Mikaela & Sofia. Det är ni forever. Älskar er så superduper mycket så det inte finns, jag älskar oss :D Jag älskar det vi gör =)





I'm not afraid to keep on living,
 I'm not afraid to walk this world alone,
 nothing in this world can stop me going home..

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Älskar dig med Sara, tack för alla roliga saker vi har upplevt tillsammans och kommer uppleva tillsammans.

Postat av: Johanna

Men Sara för i helvete, va e de för bild du lagt upp på mig? byt!!! jag blundar ju! det ser ut som jag ber eller nåt! Aja...Love u girl

2006-12-30 @ 09:58:59
URL: http://johannaandersson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha, så typiskt av Johanna att klaga på sin bild :D
The Old Gang, forever us baby! Och nu ska vi ju fira nyår och allt tillsammans, too good to be true! hehe..
Älskar dig gumman, det vet du!

2006-12-30 @ 15:13:43
URL: http://sofiakalatzis.com
Postat av: Christianyvonne

You will be hearing from me soon. Thanks

2009-07-07 @ 09:01:34
URL: http://christianyvonne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback