skeet skeet

Helgen har spenderats hemma i soffan! Kors i taket, för det har inte hänt sedan Jesus gick i kortbyxor.. (en av mammas roliga uttryck)

I fredags var det min sista dag på praktiken, också den dagen där min vfu ledare skulle komma och bedöma mig.. Men det gick gallant & hon tyckte alls såg bra ut! :) Skönt.. Fick sluta 12 den dagen med, och så fick jag en blomma av sötisarna!! :) Så himla gulliga!

Kvällen spenderades hemma hos familjen Wendel. Åt go mat, kollade på idol & så mötte jag Anders i nått jävla spel Lina har visat mig.. hahahah.. Anders är så rolig så jag skrattar alltid när jag är hemma hos Lina! :P

lördagen åkte vi in en sväng till stan & kikade lite. Jag hittade ett par tights från Monki & en spets skjorta från H&M :) Naajs, nu fattas det bara ett par MC boots till min samling som saknas..
My private taxi driver kom senare och hämtade upp mig & Mickan i stan.. Vi stack till Willys & handlade Tacos.. Alltid en rolig färd när johanna kör, hon svär åt stackars långtradare osv.. hahah ;)
Vi åt tacos, kollade på massa gamla goa boyband videos.. Missbrukade ordet "Skeet" bästa ordet som finns! Synd för er som inte vet vad det betyder! ;) Kollade Paradise, drack Thé  osv osv.. Go kvälla änna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback