Saaaaaaaaaay whaaaaaaaaaat?

Idag fick jag en kniv i hjärtat. Ett hugg i ryggen, en bitchslap rätt i fejjan! Joey sviker mig på fredag. Ingen Joey & Zorre fredag! Ne, får väl vila denna helgen! Eller leta efter nån annan vapendragare på fredag! :P Okej, lite skojar jag, så illa är det inte. Men jag har blivit skadad och det är nån sjuk jävla dålig (men rolig) vana att gå ut med mina flickor varje fredag!

Men, gott folk. Efter 2 veckors praktik var det dags att gå tillbaka till skolan idag & i morgon. Jag & bästa Sabina satt o gjorde vår presentation till i morgon. Usch, vill inte redovisa.. men aja.. Det ingår det med. Såååånt e livet.

Sitter o tittar på försnacket till fussball matchen. Intervju med Zlatan. Fan va ja älskar den mannen! Älskar! hhahahaha, så jävla rolig!

Häjdå

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ge mig peeeeengar!

Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-10-13 @ 20:46:28
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback