Pull your G-string down south, aaaowh!

Ursäkta min opassande rubrik. Men det är vad jag har gjort hela dagen, gått runt och sjungit snuskiga sånger. Vi gillaaaart! Bästa låtarna helt enkelt. På träningen var Nasty Girl stuck in my head. Dom som kan låten, skrattar... De som inte.. Jaa.. kollar på mig och undrar vad jag är för en idiot ungefär. Men do you know whaaat. I don't give a fuuuck! :D Dom bästa hip-hop låtarna är ju faktiskt dom som handlar om sex and drugs. hahah. Väldigt fina budskap alltså. Nej jag säger som Chris Rock: It's haaaaaard to defend hip-hop music.


Min favoritdel i låten e ju när P-Diddy kör sin del. Och i videon dör ja av garv när Nelly sitter i sin jävla pool med brudarna, han är så sjukt ful, men kul! Inte nog med det, alla bästa är med i videon, Pharrell.. Usher.. Mums mums..


Kommentarer
Postat av: sara

hahah den där låten är så skön.

Jag är sexton :( om jag va du skulle ja lätt åka hit!! R-les är fan värt!

Postat av: Johanna

men lägg av diddy är ett jävla skämt. lättaste delen bara. biggie är bäst och nelly kommer inte så långt efter i denna låten faktiskt "nice n slow or fast n reckless"..

2010-10-14 @ 23:51:17
URL: http://johannaandersson.blogg.se/
Postat av: sara

Men vafan. "men lägg av" e din älsklingsfras eller? Jag tycker den delen e bra. Nellys e också bra.. låt mig va kärring. Alltid ska du klaga på nått.. fakk yo

2010-10-15 @ 12:35:47
Postat av: Converse skor

En riktigt bra låt, det där!

2010-10-15 @ 23:30:26
URL: http://www.converse-skor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback