Craaaaazy ass friday!

Okej, fredag = gå ut. Det vet vi alla. Och i fredags va ja & Joey astaggade på Gbg:s nya klubbtillskott: Yaki-Da. Och kvällen till ära skulle bjuda på hiphop. Wohooow! We're in heaven! Vi kommer till stället och lille Sebbe Kapocs som smajlade så fint åt Johanna hälsade oss välkomna.. Sedan kom en äcklig vakt fram & bad oss visa leg.. Jaja lugnt, vi e snygga, städade tjejer plus att det bara är fredag! Och så får vi ett "det är tyvärr 23 här idag tjejer" rätt upp i våra faces! Haaallåååå det är en sk. "Aveny klubb" ni ska vara ytliga! Nepp, too much andra  lång över den tydligen.

Liiiiiiiiiite lätt irriterade gick vi upp till gamla parkan.. Johanna var surare än en citron o trodde vi skulle ha världens sämsta kväll, men icke! Damn vad jag hade kul. Berra spelade rätt bra musik & inte nog med det så fick vi underhållning utav Alex som ingen annan nånsin skådat. Jag har aldrig skrattat så mkt i hela mitt liv. Lina fick heta Linn, Mickan var aggresiv & slogs heeeela kvällen, Johanna va 90-91:a.. Ni förstår ju vilka elaka vänner jag har som slåss heeeela tiden, nej inte Linn då förståss, hon va snäll o go, men vi andra. Vi var elaka. Usch o fy på oss.

Thaaanks babes för en kul kväll! :D

Jag & Snyggingen!


Joey & Mickan all soober...


Me n Babe!


wooop wooop.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback