Hej fredag!

Igår var det Johannas sista kväll i Sverige, innan hon lämnade oss för att flytta till Frankrike o jobba som Au Pair i några månader. Därför blev det middag, förfest & utgång igår! Med alla goa !!

Börjar ju såklart med att man kommer till Joey & blir satt i arbete med en gång. När man blir bjuden på mat hos Johanna får man nämligen göra den själv. Aniqa stekte köttfärs, jag & Sofia skar grönsaker! Aja, jag är van;) Sedan kom Helle och vi åt en gooo taco-middag! Efter det kom lille Mickan från jobbet ock joina oss också! Vi drack lite gott vin, tjöta o hade trevligt som vanligt!

Vi stack in med sista bussen (23.51), som i efterhand kan ha vart lite för sent.. Varför har park börjat få sånna jääävla långa köer? Aja, vi stod väl i kö ca 30 min, så var inne vid 01. Väl inne var Peter Siepen DJ för kvällen.. Och han va fan gryyyymmmm igår! Han spela najs hiphop & goo reaggeton som vi gillar! Så vi stod nog o dansa 1 timme i sträck!

Johanna som åkte 12 idag var tvungen att sticka tidigt igår, så ja hängde på vid halv 3 snåret. Och så var det de där med att säga hejdå till en bästa vän. Det funkar liksom inte. Okej, hon kommer hem till Jul, men ändå! Sofia börja grina, Mickan börja grina, jag börjar grina. & när jag ska skicka sms till henne senare när jag var hemma börja ja grina. STABILT! Ja ja, vi får tänka att det inte är så långt kvar till Jul och att vi kommer ses då! Du får ha det SJUKT KUL där nere Joey! Och tack alla igår för en rolig kväll. Älskar er!! ♥






Kommentarer
Postat av: Joha

2010-11-16 @ 12:33:58
Postat av: Johanna

Jag har skrapat deras bil.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback