You called, I can't hear a thing...

Ja just det, glömde ju att säga att jag var på Lady Gaga förra helgen. Damer och herrar, det var ta mig fan det bästa jag någonsin har sett! Hon var helt galet jävla bra!! :) Och ni som inte såg henne: BIG MISTAKE!! Hon sjöng helt fantastiskt live, blev helt till mig. Zoran var i dimman av lycka, haha!

Blev dock inte så bra bilder.. (jasna har bättre på hennes kamera)


Annars så var det en sjukt rolig helg i Sthlm. Vi var på stan och traska i jag vet inte hur många timmar.. Vi var också på Skansen, huuur kul som helst:D Ja, det är massa djur.. Men jag har aldrig vart på skansen, & jag är ett litet barn så jag tycker det var kul! Fick hem en massa snygga grejer denna gången med ;) Ett par snygga Adidas sneakers, en asball jacka, sommarklänning, lady Gaga tisha & en annan snyggis t-shirt. I'm happpyyyy! :D

Nu ska jag snart ut o umgås med Joey som har kommit hem :) En prommis i det vackra vädret.. & i morgon blir det utgång! :)

Puss från Zorre

Kommentarer
Postat av: Gabriella

gillar bilderna på headern :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback