Suunday

Igår blev det tacos hemma hos Johanna! Trevligt, sedan gjorde vi inget vettigt överhuvud taget.. kollade musikvideosar.. haha

Idag blir det middag med familjen & nåra vänner som kommer på besök. Ska kolla hockeyn också :) Kom igen nu frölunda!

Jag på park förra lördagen :)


Min SNYGGING Lina som alltid ska vara så snygg..


Det var ju i alla fall på park lane förrra lördagen. Var en riktigt nice med min pärla Lina, som sällan vill gå ut, men fick ut henne då ;) O vi dansa till kl va 4, då hade min käraste ont i fötterna så vi stacck hem :D haha


Kommentarer
Postat av: Lina

haha det blir mer party i sommar jag lovar;) ser du att jag photoshopat bilderna lite?;)

Postat av: Lina

sv; haha men det är ju för att jag inte haft någon motivation til att gå ut nu på vintern pga många orsaker^^ men när det blir varmare blir det ju roligare:P höhö



jag får la fösöka ladda ner den till dig med^^

2010-03-28 @ 19:29:46
URL: http://writteninthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback