Zoran klättrar på väggarna

Jag får krupp. Jag dör. Jag vill ut. Jag orkar inte sitta här inne längre. Buuuhuuu.. Känner mig som en liten barnrumpa som sitter o gråter för att jag inte får som jag vill. Men jag kan säga såhär, så som jag kommer njuta av den månaden jag är ledig fram till skolan börjar.. Ja, cannot explain! 5 veckors jobb är väl inget tänker ni, nää.. kanske inte om man har saker att göra hela tiden. Det hade jag typ den första veckan, men med tanke på att varenda jävel har semester så kommer det inte in några beställningar.. Och då har jag inte så mkt att göra nämligen. Att solen skiner utanför mitt fönster gör ju inte saken bättre heller.

MEN, På fredag ska jag fira min frihet med Jasna, Joey & Helle. Ja, vi ska ut. Vart, I don't know. Men jag ska dansa hela natten, det vet jag. Och förhoppningsvis blir det lika bra som i fredags.

Mitt hjärtegull Jasna som ska med på fredag!! :)


Och denna party-trion som är jäääävliiigt bra! ;)


Kan antagligen bara bli bra. Och så förferre på Sara Balcony. We like.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback