Tiden går långsamt

Här sitter jag och väntar på att det ska bli fika dags, en halvtimme kvar.. haha Tiden går fruktansvärt långsamt idag bara för att det är fredag!! Och efter fikat kommer jag längta till lunchen haha! Ne faan alltså! Nu vill jag sluta för denna veckan!

Har vart så jävla skönt nu att äntligen få börja träna igen.. Eller aa.. inte handbollsträning, men gyma iaf! Vart på gymet 3 dagar denna veckan, så nu har jag lite go träningsvärk i kroppen. Shit va min kropp inte är van vid träning längre.. och då har det "bara" gått 8 veckor sedan operationen.. Men hoppas på att reparera mig snabbt. Rehaben går ju bra hittills i alla fall! Good..

Ikväll blir det några drinkar med Vesna, Jasna & Lina! Det blir Bitter med deras goooda Strawberry Daiquiris! Mmmm goooott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bave Amin är 94a för dig som frågade om det i hans blogg, har säkra källor på det.

2010-07-18 @ 22:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback