Så jäkla gött!

Nu sitter jag här på jobbet och är sådär lagom schleeten i kroppen. Igår var en fullpackad dag! Jobb 7-4 sedan var det snabba puckar hem för att byta om och åka ner till sportrehab. Vars parkering jag hatar, för det första måste man köra på fucking spårvagnsspåren, vilket jag inte njuter av, sedan är det en idiotjävel som har mod till att tuta på mig när jag saktar in för att parkera?! Och jag lovar, folk som tutar på mig och dessutom vid fel tillfälle... Om jag inte hade suttit i bilen hade jag gett han en ninjaspark med kryckan rakt i magen! Tro inte att det är nog med det.. Nää.. parkeringen är ju så fruktansvärt billig där också... 25kr/h. Som hittat.. Men för att sluta gnälla, så vart det väldigt positivt igår, hon tyckte att det såg fruktansvärt bra ut, nästan för bra ut.. Hon gav mig nya övning för foten & båltränig som fan inte är att leka med.. (PUUH) Sedan gav hon mig officiellt tillåtelse att gå utan kryckor! (kortare sträckor) Om jag ska på shoppingtur ska ja tydligen ha med mig dom i handen.. hahaha.. Det ser så jävla roligt ut. Egentligen ska man ju göra det bara för att reta folk.

Ja, nu kom jag av mig lite märkte jag.. Jag gillar sidospår, men i alla fall.. Sedan bar det av till gymet.. Det blev ett tufft pass för lilla Sara som har vart en potatis i ca 7 veckor.. Men det var sköönt som fan, svettades som en gris.. Det rann svett från SMALBENEN.. ÄCKLIGT!!!
Sedan var vi tvugna att åka å handla.. och sedan göra mat, haha så det blev middag kl 21 ungefär. Jag kan säga att jag däcka GOTT i sängen igår =)

Och så vaknar man upp till ett sms som gör ens dag.. hahaha Joey är för jävla rolig. Hon var ute på Nef i natt (JAG VILL MED, fan att ja jobbar) "haha såg han med den tjocka kuken" Så kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback