ONT! ONT!

Jaaa men fan alltså. Mitt knä gör ont, mitt brännsår skaver mot byxorna. Usch.

Igår gick dagen rätt fort för mig, på måndagar brukar det ha kommit rätt mkt dagrapporter för mig att fixa, så jag hade att göra hela förmiddagen ungefär, sedan kom ju gubbarna här på kontoret in för att snacka lite med mig, hahaha alltid lika trevligt. Men idag, är det tillbaka till det vanliga, alltså vääääldigt lugnt. Kanske får läsa lite på min bok, "gåtornas palats". Inte alls lika bra som Browns "Da vinci koden".. En besvikelse, men whaatttaaaeeeeveeer.

Åkte i alla fall in till stan efter jobbet för att uträtta ett ärende. Japp, jag kör på viktväktarna igen, för jag känner mig så mycket bättre bara. Man känner sig fräschare, nyttigare (självklart) & snyggare. Jag mår helt enkelt mycket bättre när jag är med där. Och ja, jag vill gå ner några kilo nu när jag inte har kunnat träna på 7 veckor. Finns inga undantag för mig, när jag inte tränar går jag upp några kilo, så är det. Och jag har ett mål, och det vill jag så vääääldigt gärna nå! Det kommer bli rätt tufft, men fan.. Nu när jag tänker på det vill jag det soo bad! Alla i min närhet, peppa mig & bjud mig inte på godis, bullar eller kakor. hahaha.. :)

Blev även sjuuuukt sugen på en militärgrön jacka från Topshop (döda mig) när jag var där inne och kikade. En sån som jag borde inte få gå in i den butiken. Hittar alltid något svindyrt som jag vill ha! :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback