Lill lördag up your ass

Onsdagar.. Lillördag.. INTE FÖR MIG. Utgång? Neepp. jobba 7-16, sjukgymnast, laga mat, äta & sova och sedan samma sak dagen där på. Låter som vuxenlivet.. Fifan va tråkigt. Låt mig aldrig växa upp. Men.. 1½ vecka kvar, sedan är jag ledig i 1 månad inna skolan börjar. Längtar jag? Jaa men liite sådär ! ;)

Idag är Sara tröttare än jag vet inte vad.. Tror inte ja somna för än halv 3. Jag ska nog börja sätta min mobil på HELT ljudlös, vibration No thank you, inte när man är så lättväckt som jag är. Vaknar av att en myra går ungefär. Kände att jag var påväg att slumra in i min skönhetssöm och så hör jag BZZZZT BZZZT (vibration). Hääärligt... Tack så mkt kära vän! 

En liten rolig grej. På fredag ska ju jag och mina brudar ut. Blir väl Nivå, som Johanna skulle "visa" för en vän som är på besök. Som alla vet, hängde vi där dag ut och dag in hela vintern fram till våren. Men det sista har de tappat det, dålig musik, dåligt folk & inte nog med mordet heller.. Så ja det har vart bojkottning av Nivå. Men på ferdag blir det så ändå. Så sitter man på face och luffar runt lite, när man ser att ens största kärlek någonsin (när jag var 14 år) ska dit och DJ:a. Jo: Benji Madden, från Good Charlotte. Kan inte hjälpa, men det pirra till lite i magen, även om jag inte lyssnat på de deras musik på flera år. Ska bli kul, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback