I can't feel my precious but.

Min rumpa dör, mina lår döör. Jaa, gott folk. Att inte få träna på 7 veckor.. Det gör skillnad. Men nu är ju äntligen på G igen & det känns skönt att ha träningsvärk igen! Ja, var ju på gymet efter jobbet & gav överkroppen en genomkörare.. =) Gott gott.

Nu vill jag bara gå o lägga mig så att jag kan vakna upp och veta att det är fredag!! :)


Bjuder på den ultimata fjortisbilden & den obligatoriska hiss bilden.
3 "vuxna" brudar (Vesna 29, Sara 19 & Lina 20, nej vem försöker jag lura, vi kommer alltid vara barn) posar jäärnet. Och jag är så jävla nöjd med hur jag lyckas se ut som världens biiiaaaatch! ;)


Nu ska Zoran sova. Puss!!

Kommentarer
Postat av: Liz

Härligt att få sätta igång igen då:D Själv är jag dålig som fan på det där med att träna.... :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback