Håll ut Sara, håll ut.

Det är torsdag, och för er som inte vet det, innebär det att det är FREEDAG i morgon! Wäähäää. Denna veckan har gått på tok för långsamt för min smak. Men det är bara att hålla ut. I morgon slutar jag tidigare & sedan blire parteey vettni. hohohihi. (Mmh Jag ska smaka på mitt nya rosévin jag köpt) Let's go kanackas. Eller inte.

Idag har Sara en jävla träningsvärk, mitt nya träningsprogram är inte att leka med. Satan i gatan säger jag bara. Har sådan träningsvärk i mina stackars lår. Men de är gött! Så idag blir det gymet och köra armar, bröst & mage. wawawiwa. Men jag har ett problem. När jag har på mig mina träningskläder fungerar inte min stegräknare som den ska. Den räknar alltså inte mina steg. Mina tights är för högt upp o shortsen vettefan. Hur ska jag då göra?! Dagens ilandsproblem folket..

Kul grej igår, Jag var så duktig att ja åkte och tvätta bilen! Japp, så ösregnar det idag. Jag blir ju superglad då. Det bästa som finns när sånt händer... Inte nog med det, jo jag tvättade mina kläder också, och de hänger ute på balkongen just nu. Så jävla bra.

I wouldn't mind... Åh thaithai....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback