So where do we go from here?

Kan man fråga sig.

Idag har jag vart på bilskolan, pluggat & sedan var det körlektion. Som gick bra.. Halva i alla fall. Sedan ville jag döda mig själv för att jag gjorde så många misstag.. Aja får se till att köra bättre nästa gång så Dennis inte undrar va fan jag håller på med. haha.

Sedan var det en sväng till skolan också. Träffade min basgrupp & jobbade lite med vårt fördjupningsarbete. Tråkigt, japp! Sedan en sväng till H&M för att köpa en sketa snygg klännig! :D Den kommer användas flitigt i vår/sommar.. När den nu kommer?

Nu är jag hemma och gör inget, gjorde lite mat förut. Gud, är så jälka duktig.. Riktigt gott blev det också! Nu sitter jag o väntar på Joey. Vi ska laga.......... TACOS.. hahaha... Nej, vi gillar inte att variera oss. Inte när det gäller ngt verkar det som.. haha? Ska slå henne lite också, för hon ska lämna mig för någon reseledarutbildning. Kul för dig, men what about me? dåligt dåligt.


Kid Cudi

Den här mannen är inte bara en sjukt bra artist, han sjukt jävla snygg också.
Vill gifta mig med honom lite tror jag. Look at his style! Älskar hans kläder.
Marry me?

I'LL MAKE HER SAY OH OH OH OH OH!


Kommentarer
Postat av: Hermannamy

Great site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback