which one of y'all goes home with Saaaraaaa

Idag väckte min vän Johanna mig. Hon kan inte handla mat själv. Så jag & Lina fick åka med henne. Och vi åkte ända till backaplan för att handla lite nyårsmat. Eftersom Johanna skulle lämna tillbaka ett virusprogram på Siba, som hon aldrig gjorde. Men men wtf, vem säger nej till en liten roadtrip på hisingen.

Matshoppingen skippar vi, helst vill man inte köpa mat med Johanna helt enkelt. Men att åka bil med Johanna, är som att vara på Liseberg, sååååå himla roligt. kan inte beskrivas. Måste upplevas.

Sedan blev det en sväng in till stan, träffa Mickan, fick en Sub, stack o fixa håret. Jävla trevligt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men fan Sara. Btw, du har anammat min skriv stil. Kort och elak.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback