Crazy saturday

Igår spelade vi match. Och vi vann igen! Såå himla skönt :) Så nu har vi inte världens press till sista matchen.. Efter matchen var jag helt däckad! Somnade i soffan när jag kom hem med.. haha..
Det gjorde mig pigg och det blev en liten spontan utgång med Mikaela.. Men det var kul! Vi träffade så mkt roliga människor igår så vi fick oss en del skratt asså!
Blev också en liten mysig promenad med A från avenyn ner till centralen.




Idag har jag, mamma och syrran vart en sväng på Allum. Blev lite smått o gott. Efter det gick vi en långpromenad i sköna och vackra bergsjön. Sånt underbart väder.. Och jag gick endast i skinnjacka! Underbaaart!

Kommentarer
Postat av: emma

sötnöt!!

Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

härligt med vinst =)

2009-03-17 @ 19:32:12
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback