40 års fest

Det var Davids tur att fylla 40.. Och till hans stora fest skulle han ha en serveringpersonal. Som bestod av mig, Johanna & Mikaela (Lina var tvungen att gå hem för hon mådde dåligt). Det var ett riktigt röj och vi fick oss en del härliga skratt! herreegud! De fleste trodde att det var vi som skulle ligga o krypa på golvet, eftersom vi hade tillgång till all sprit, men så var inte fallet vill jag lova. Vi skrattade mest åt alla andra fullisar. Söta Ingvar som absooooolut inte stötte på mig. hahahah.. Så jääkla kul.

David lärde även Johanna självförsvar.. Han spelade "äcklig gubbe" och skulle ta Johanna.. Då skulle hon skrika allt var hon hade "VAAA EEE DEEE" och sedan sparka som fan "Rakt på kuken, om du missar träffar du magen, så då gör det inget" Citerat David.
Här mina vänner, låg jag på golvet och skrattade. Längesedan jag upplevde något så roligt. hahahaha.

David visar Johanna hur man ska skrika "VAAA EE DEEE"


Johanna lärde sig äntligen hur man ska knäa någon.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahahha, seriöst det här va de bästa på länge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback