Busy day!

Hallå hallå! Jobbat idag.. :) Trevligt.. Gött när det är fint väder också så man kan vara ute mkt :) Men idag när ja kom hem var ja så sjuuuukt trött! haha, däckade SÅ FORT efter maten.. jätte trött var jag.. Men piggnade till rätt fort efter mitt powernap!

Efter det snackade jag med Caroline på tele... Var helt sjukt längesedan! kul att prata med henne lite:)
Sedan stack jag ner till Johanna och vi drog Bergsjön på 1 timma ca... men eftersom att vi har så mkt skit att få ur oss stod vi nere vid min busshållplats o tjötade ännu längre tills det blev freezing cold! Men trevligt trevligt som vanligt! :)

Har beslutsångest också.
1. Hur ska jag ha håret på lördag? Lockat eller plattat ? (Testade att locka det igår, såg ändå rätt nice ut)
2. Vad ska jag ha på mig? Jag säger svart fodral, A säger sommarklänning.. Jag säger, kanske lite för tidigt för sommarklänning?  Dock är den från BikBok sjuuuuukt snygg, men kanske föör tidigt att gå ut med?

WHAT TO DOOOOO?! hahaha.. I got some issues...


Pus & Kram folket


Kommentarer
Postat av: Johanna

lockat hår och svart fodral, skit i vad A säger moahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback