I don't think you know!


Det var längesedan jag hade en bild på mina älsklingar här i bloggen.
Nu var det dags. Moahaha.

Jaa.. idag kan jag säga att jag har träningsvärk i arslet, men hur är det möjligt? Jaag undrar ... Jag har spelat handboll, får man värk i röva av det? Jajaj, tåls att tänka på. Vad har jag gjort.. vad har jag gjort....

Annars idag har jag bowlat med my old man. Morfar! Han lär mig lite nya saker varje gång, jag kommer ju bli proffs! Har talang i det där alltså ;) men det är ju så mkt jag är bra på.
Nämen gud. känner att det börjar bli lite för mkt självkänla här va.

Vet ni.. i morgon ska ja fika med mina älsklings vänninor Snäckan & Lennart! Det ska bli grejer det, fetinglunch på paprika!!! 

Nu sitter jag uppe sent igen. Skyller allt på mr. N!!

Hare bra folket.

Kommentarer
Postat av: Lina

det är ju bowlingen du har täningsvärk av pucko :P

Postat av: Johanna

Snygg design! jag gillar bilden till vänster! men ditt namn är lite avklippt nu ser jag..

2008-09-25 @ 13:42:44
URL: http://johannaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback